Je wilt je verhaal gaan vertellen in de media.
Gelijk heb je! Het wordt tijd dat meer mensen gaan horen over je unieke verhaal, product, bedrijf, visie of onderzoek.
Hieronder lees je wat ik je kan bieden om de media-aandacht te genereren die jij wilt.
Je kan 5 uur of 10 uur bij me afnemen. Ik help je op het moment dat jij daar behoefte aan hebt, met datgene waar je behoefte aan hebt.
Ik geef workshops en trainingen over een aantal van deze onmisbare onderdelen om je boodschap in de media te krijgen.
Je hebt een journalist geïnteresseerd gekregen in je nieuws. Deze kans móet je verzilveren. Hoe vertel je je gouden verhaal? Op zo’n manier dat de journalist je in een keer snapt? Dan heb je een mediatraining nodig.
Je hebt stress: klanten rennen weg, je (bedrijf) ligt onder een journalistiek vergrootglas. Je bent de regie even helemaal kwijt. Wat nu? Ik help je om met crisiscommunicatie de regie weer terug te pakken.
Hét superpluspakket. Al mijn kennis en expertise over journalistiek, woordvoering en PR staan de hele dag tot jouw beschikking. Een één-op-ééndag met de expert, waarin je leert wat je moet doen om structurele media-aandacht te krijgen en te houden.
Kom je er niet uit? Weet je zo gauw niet wat het best aansluit bij je wensen? Neem gerust contact met me op!
Ontvang mijn nieuwe e-book: ‘Hoe onderscheidend ben jij? Jouw journalistieke checklist.’
Je ontvangt dan ook maximaal 2x per maand mijn nieuwsbrief met nuttige mediatips.