Mediatrainingen zijn voor jou bestemd als je
Maar mediatrainingen zijn vooral voor jou bedoeld als je je afvraagt hoe je je verhaal zo effectief mogelijk kunt vertellen aan een journalist.
Mét behoud van je persoonlijkheid; je wilt jezelf tenslotte kunnen herkennen in het tv-item, het radio-item of het geschreven artikel. Maar stel nou dat de journalist:
Dat zijn precies de vragen waar je in een mediatraining antwoord op krijgt. En waar je in een mediatraining op gaat oefenen, veel oefenen. Want het duurt even voordat je met speels gemak de ongewenste vraag omgebogen krijgt naar een antwoord dat jij kwijt wilt.
Ik bied mijn klanten mediatrainingen aan, binnen het bedrijf MasteringMedia. Dat doe ik samen met collega-woordvoerder Patrice Hijsterborg. Zij heeft 20 jaar woordvoeringservaring bij corporate bedrijven als Ahold, KLM, KPN en GDF Suez. Mijn 10 jaar woordvoeringservaring deed ik op bij not-for-profit-organisaties als Alliander, UNICEF, War Child en het Wereld Natuur Fonds.
Binnen MasteringMedia staat dus zo’n 30 jaar woordvoeringservaring tot je beschikking! We geven de trainingen twee keer per maand, op een locatie centraal in het land.
Doe je ook mee? Bekijk op www.masteringmedia.nl de laatste data en prijzen.
Ontvang mijn nieuwe e-book: ‘Hoe onderscheidend ben jij? Jouw journalistieke checklist.’
Je ontvangt dan ook maximaal 2x per maand mijn nieuwsbrief met nuttige mediatips.